Pom Pom Pom...

BRAAAAK...där var det ingång?!? Ja mitt bloggande på allvar alltså. Nu skall jag tjäna pengar, GLÖM inte att jag har skrivit det... Lite Champagne, dyra ostar, snacks, glamour och goda vänner så firade jag kvällen..NOT!

Nu till verkligheten...

Idag har jag städat och städat och städat. Ja det var smutsigt oh rörigt skulle jag vilja säga.  Man skulle städa oftare helt enkelt.
Han med och handla oxå, så det blev en underbar kvällsmat med lite plock! Samtidigt tittade vi på Allsång, det var ganska bra i alla fall tyckte Fanny 2år detta som dansade som aldrig förr!
Ja detta var min dag i stort nu skall jag snart kojsa då jag skall upp ganska tidigt för vi skall köpa kräftor, Yammi!

Fan vad jag hatar cykling, det är så tråkigt att titta på, jag har tappat förtroendet totalt för den sporten med all doping och skit. Visst skall svensken Lövkvist vara stolt för sin tröjja, måtte han visa mig att jag har fel om sporten...

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0