Otur i spel - tur i kärlek...?!?!

Otur i spel - tur i kärlek, ja så brukar det heta men jag tror att jag har tur i båda, ialla fall idag!
Som ni läst så kanske ni vet att jag har varit på Liseberg idag med min familj, vi har vunnit ganska mycket.
Fanny har varit heltokig, hon åkte Farfarsbilar och Karusell!

Träffade två gamla kompisar Jennie & Helene, det var roligt och nostalgi! Vi bestämde oss för att träffas hos Helene i Stockholm i Oktober för en tjejhelg.  Återkommer med mer info om detta upptåg!

Nu skall jag spela TP och "vinna skiten" ur mor, far och Jonas.

Favorit i repris: Jag groggar och bloggar idag med...(för innehåll se 11 Juli!)

På återseende!!!

(Vinst: Stjärnvinst-Aladdin & Paradis, 2 Center rullar, 3 påsar Estrella chips, 1 tiger, 1 groda, 1 nalle, 2 Marabou Chocklad, 1 stor bil, 1 pussel, 1 häst.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter dyrt!

2009-08-13 @ 22:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0