Hata Getingar

Ja det får bli en upprepning idag på de små svinen rent ut sagt.
Idag var det min lilla dotter på 2år som fick sätta kroppen till för ett stick, i foten desutom.
Inte nog med det, vi hade precis packat pick och pack. Tagit på alla barn kläder osv, vi skulle ge oss av till Äventyrslandet.
Det tog ett tag innan vi var iväg, det var skrik och kaos.
Sedan bar det av till ett hett Äventyrsland (Halmstad), där var vi med syster, Alice-Brallis och hennes två syskon, min systers "plastbarn" !!

Inte nog på detta, sedan på kvällen var det systers finger som fick stå pall för en gadd. Ja jag säger då det.

Imorgon eller man kan väl säga idag, så firar vi 5 år, ja jag och sambon alltså. Herregud vad tiden går fort, vi har hunnit med en del. Tydligen skall vi ut och äta imorgon, undrar jag vart han har bokat bord...

// På återseende

Kommentarer
Postat av: carina

Kul att se att ni har fått fart här.

Har knappt sett några getingar här. Vi slipper visst dem och myggen denna "sommar".

kramar från oss alla

2009-08-13 @ 22:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0