En vit lögn är en lögn och varför ljuga för dom som är nära...?

Ännu en dag av semestern har gått, idag har jag varit riktigt trött . Hämtade mor & far på Landvetter inatt vid halv tre och dessförinnan hade jag inte sovit. TACK Statoil för gott kaffe och en härlig King size Redbull.

Sitter och groggar och bloggar, ja som det kan låta... Men det är sant! Håller på att planera för morgondagen, en dag på Liseberg med lite tillhörande "äggamackor" och Soda Stream, perfekt!

Nähä nu skall vi ut för att röka lax, till det skall jag äta en mustig sallad "a la mor" och en härlig romsås!

Jag vill bara säga på återseende och alla svenska idrottshjältar (?!?!) RYCK upp er kom IGEN det är OS!

// J.A

(Grogg: Smirnoff-Raspberry, Fun-Light Strawberry i Soda Stream, färska hallon, mycket is)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0