Sjukt Barn

Sitter här hemma i regnet idag, Fanny har feber och öroninflammation, inte kul.
Tänkte precis att jag skulle beskriva närmare vad det innebar men jag ångrade mig, ni med barn vet ju lite vad som finns i öron osv osv...

Var på Leffes i Lördags, Tylösand. Det var avslutning med Du & Jag/Haaks det var svinbra. Stod längst fram och skrek som en galning, ja det gjorde jag verkligen. Idag är jag fortfarande hes samt att jag trampade snett och har en svullen fot som inte ser bra. Tur att det finns snälla människor som lindar om!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tyvärr får premiärer vänta ett tag på jobbet då jag egentligen skulle ha varit tillbaka idag men det går ju innte med sjuka barn. Så jag läääängtar sååååååååååååååå....!!!

Tråkigt värre men det var det hela för denna gång...

// På återseende J.A

Kommentarer
Postat av: Marika

Du uppdaterar ALLDELES får dåligt!

2008-08-20 @ 10:42:53
URL: http://marikasvensson.blogg.se/
Postat av: Marika

Du har blivit utmanad!

2008-11-04 @ 15:16:21
URL: http://marikasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0